vineri, iunie 19, 2009

Weeds

Un serial care mi-a fost recomandat de multă vreme şi la care mă uit de vreo câteva săptămâni. Nancy Botwin, rămâne văduvă cu doi copii şi începe să vândă iarbă în cartier. Vinde la toată lumea, doctori, avocaţi, consilieri locali, dezvoltându-şi o întreagă afacere. Odată cu extinderea afacerii, femeia intră într-o grămadă de încurcături şi, pe lângă asta, trebuie să rezolve toate problemele ivite în familie.


Prin personajele secundare, se scot în evidenţă alte probleme, probleme de comunicare într-o căsătorie, problemele unei femei înşelate de soţ şi bolnavă de cancer, problemele americanilor nevoiţi să meargă într-un război cu care nu sunt de acord. Cu un umor negru fin, personajele trăiesc momente tragico-comice, destinele lor fiind strâns legate unul de altul. Dacă vreţi să evadaţi timp de o jumătate de oră, cât durează un episod, dacă vreţi să vedeţi cum se face la ei administraţie locală sau cât de mult se poate deteriora o relaţie între mamă şi fiică, vi-l recomand. Şi credeţi-mă, odată ce apuci să vezi primele episoade, devii dependent de "Weeds".


P.S. Am uitat de "theme song", piesa “Little boxes” cântată de Malvina Reynolds, care se potriveşte perfect.


5 comentarii:

Anonim spunea...

Misto misto serialul ;)

Anonim spunea...

strici blogul cu linkuri catre tolo si andries!

Gusti spunea...

tolontan este, dupa parerea mea, cel mai bun ziarist sportiv din Romania. Cat despre Maria Andries, chiar imi place cum scrie si persevereaza, desi multi o trimit la cratita:)

labelsandlove spunea...

weeds...mda eu sunt deja "addicted" de serialul asta..am terminat toate sezoanele(complete) de vizionat "fara suflare", acum stau si astept cu nerabdare ep 3 din sezonul 5...oricum ...reusit serial..!

Gusti spunea...

super tare serialul francu:P merita sa astepti...