miercuri, iulie 01, 2009

Dor de festivaluri










Stând şi gândindu-mă la planurile de concediu, mi-a venit un dor nebun de festivaluri. Dor de concerte, distracţia cu prietenii la concerte, de statul în cort şi de mâncat pateuri trei zile la rând, de băut bere şi de mahmureala de dimineaţă, ştiind că o iei de la capăt. Mi-e dor de cutreierat prin ţară, de văzut locuri noi, de adunat amintiri pe care apoi să le povestesc.


Vă amintiţi de Roşia Montană? Un loc unde trupe mişto din ţară se adunau să cânte, un loc unde rockerii şi punkiştii se trezeau dimineaţă într-un şanţ, plini de noroi, un loc unde puteai să sari în fân (am făcut-o şi e foarte mişto) şi unde puteai să stai toată noaptea în corturile cu muzică electronică. Apoi, Stuff-Stock, unde l-am văzut pe Paul (Kornuletzu) pe scena mare. Am fost mândru că fostul meu coleg de bancă, de la care copiam la mate, a ajuns să cânte acolo. Mi-e dor de festivaluri, de vacanţă şi sunt sătul de monotonia din Bistriţa. Şi am încercat să vă ilustrez câteva momente despre care v-am povestit...

4 comentarii:

cadis spunea...

daca pleci undeva vara asta ia-ma si pe mine....
pls pls pls

am cort si sac de dormit... doar izoprem ne trebuie...

Gusti spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gusti spunea...

:P...ma duc cu anda:D

anda spunea...

can't wait! :D :*