luni, iulie 13, 2009

De ce urăsc zilele de luni...

Am avut parte de un weekend excelent. Pe Valea Rusului, la casa Andei, o casă aflată în mijlocul livezii de meri, la doar zece minute de oraş, dar care e parcă în sălbăticie, departe de nebuneală, de zgomot. Şi aproape rupt de civilizaţie, dacă ţinem cont că sâmbătă dimineaţa ne-am trezit că s-a ars televizorul şi receiverul de Dolce. Nu mai contează că s-au ars cam tare micii şi grătarele şi nici că sâmbătă am avut parte mai mult de vreme ploioasă. Deconectarea de rutina şi de nervii din oraş s-a produs inevitabil.



Doar că dulcele weekend s-a încheiat şi a venit ziua de luni. Zilele de luni trec, de obicei, foarte greu. Cu creierul încă amorţit şi dând de lume care încet-încet se reobişnuieşte cu ofortul, după două zile de odihnă, de obicei te chinui să găseşti ştiri şi mai ales să le compilezi. Azi, luni 13, am avut parte de un început de săptămână atipic. Dintr-un weekend superb m-am trezit, luni dimineaţa, pe DN 17, filmând hoituri de animale, picate dintr-un camion, într-un miros insuportabil. Un muncitor care încărca mortăciunile cu lopata în cupa Wolei, n-a mai rezistat şi a început să vomite, rezemat de un „Stop” de pe marginea drumului. N-are rost să mai adaug că n-am scăpat de miros şi de greaţa provocată câteva ore bune după aceea. Ziua a continuat apoi cu o conferinţă de presă a primarului şi cu un drum în Viişoara, unde vor avea loc Zilele Bistriţei, ascultând poveştile lui Creţu şi aşteptând în spatele coloanei formate pe DN 17.

Dintre detalii amintesc: o colegă de la un post local de televiziune, nervoasă că şeful scârţar i-a luat 1 milion din salariu pentru că a avut o săptămână de concediu şi o altă tipă, nouă în branşă, care probabil că acum învaţă să scrie.


Şi ca toate să fie anapoda, Adi Linca e plecat din ţară azi, de ziua lui, evitând să dea de băut şi mă mulţumesc să îi spun „La mulţi ani!” pe blog. Una peste alta, zilele de luni, oricum ar fi ele, tot naşpa rămân...


P.S. Era să uit de cei mai tari ciobăneşti, Maia (în ambele poze) şi Bruno...şi bineînţeles, poze…





Niciun comentariu: