miercuri, octombrie 14, 2009

Prieteni vechi, aniversări sau ce-am mai făcut în ultima vreme

Ce-am mai făcut în ultimul timp? Păi nimic interesant, în afară de faptul că am dat un chef de criză, la mine acasă, de ziua Andei, căreia îi mai zic o dată „La mulţi anişori!”. A fost fără stripperi pentru fete, şi din păcate şi fără stripteuse pentru noi (glumeam). Câţiva prieteni la o poveste, întâlnindu-mă cu această ocazie şi cu un prieten bun, fost coleg de bancă, Paul a.k.a Kiddiez, care e şi solist la trupa Mushroom Story din Cluj (despre el o să vă povestesc cu altă ocazie). Îi mulţumesc pe această cale şi Olimpiei, care şi-a dat toată silinţa să ne facă un foarte bun tort de fructe:).


P.S. Poze nu am prea făcut, că ne-a fost lene.


Un comentariu:

Anonim spunea...

cu placere sa va fie de bine:P